Subject: FW: Istutusprojekti kooskõlastus - Kiivita tee 2-18, Rae vald
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jul 2024 07:52:23 +0300

Palun reg mulle

From: Andreas Saarem <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 25, 2024 3:14 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Vs: Istutusprojekti kooskõlastus - Kiivita tee 2-18, Rae vald

Tere, Krista

Saadan Teile maastikuarhitekti poolt koostatud Kiivita tee
haljastusprojekti dokumendid kooskõlastamiseks.

Tagasisidet ootama jäädes

Heade soovidega

Andreas Saarem

Favorte Fondijuhtimise OÜ

Investorsuhete juht

+372 58 271 377

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  <https://vestmint.ee/wp-content/uploads/2023/09/favorte.png>

Kinnisvaraarendus Tallinnas ja Harjumaal
30 aastat terviklike elu- ja töökeskkondade loomist

 <https://www.favorte.ee/> Favorte OÜ
 <https://www.favorte.ee/> Oleme kolinud!
 <https://www.favorte.ee/> Ahtri 6a, B-korpus, Tallinn
 <https://www.favorte.ee/> www.favorte.ee

 <https://www.koda.ee/et>   <https://www.ekfl.ee/>

  _____

Saatja: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 1. juuli 2024 13:51
Adressaat: Andreas Saarem <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: Istutusprojekti kooskõlastus - Kiivita tee 2-18, Rae vald

Tere,

Pöördusite infopäringuga Transpordiameti poole, et välja selgitada,
kellega istutusprojekt kooskõlastada. Kirjas viitate, et istutusprojektiga
kavandate 2m kõrgune muldvall riigitee 11334 Raeküla tee kaitsevööndisse.

Täname pöördumast, koht on õige - kooskõlastuste üksus tegeleb kolmandate
isikute projektide läbivaatamisega ning kooskõlastuste või nõusolekute
andmistega riigiteel ja kaitsevööndis piirangutest kõrvale kaldumiseks.

Muldvalli projekteerimisel riigitee kaitsevööndisse peame hindama
muldvalli püsivust ja mõju riigiteele, mistõttu tuleb esitada jalgtee ja
muldvalli projektid, mis käsitlevad ka kõrguslikku lahendust koos
sademevete ärajuhtimisega. Istutusprojekt on muldvalli projekti eriosa
ning on ennatlik enne muldvalli projekti läbi vaadata/kooskõlastada.

Muldvalli projekti koosseisus olema seletuskiri ja kõik asjakohased
joonised ning viidatud ka õiguslikult alusele. Joonistelt peab selguma
kõrguslik lahendus koos ala sademevete lahendusega ning muldvalli
ristlõiked koos materjaliga - muldvalli püsivuse tagamiseks nõlvus  peab
vastama kuhjatud materjali omadustele (üldjuhul tee poolselt 1:2, oleneb
materjalist).

Transpordiameti andmebaasis ei leidunud vastavat planeeringut ja projekte.

Lugupidamisega

Krista Einama

Transpordiamet

From: Andreas Saarem <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 1, 2024 9:17 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Istutusprojekti kooskõlastus - Kiivita tee 2-18, Rae vald

Tere

Palun informatsiooni, kelle poole pöörduma peame, et transpordiametilt
istutusprojekti kooskõlastus saada.

Nimelt soovime kooskõlastada Rae vallas, Kiivita tee 2 kuni 18 kinnistute
istutusprojekti, mis sisaldab endas ka 2m kõrguse muldvalli loomist
Raeküla tee äärde.

Projekt lisatud manusesse.

Tagasisidet ootama jäädes

Heade soovidega

Andreas Saarem

Favorte Fondijuhtimise OÜ

Investorsuhete juht

+372 58 271 377

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  <https://vestmint.ee/wp-content/uploads/2023/09/favorte.png>

Kinnisvaraarendus Tallinnas ja Harjumaal
30 aastat terviklike elu- ja töökeskkondade loomist

 <https://www.favorte.ee/> Favorte OÜ
 <https://www.favorte.ee/> Oleme kolinud!
 <https://www.favorte.ee/> Ahtri 6a, B-korpus, Tallinn
 <https://www.favorte.ee/> www.favorte.ee

 <https://www.koda.ee/et>   <https://www.ekfl.ee/>